Dagen

Gick upp vid halv 10 idag och gick ut och red. Märta var inte riktigt samarbetsvillig och stretade emot i början. Men i slutet var hon riktigt fin, så jag är nöjd med henne ändå! mamma hjälpte mig även och sa lite hur jag skulle göra. Vid halv 2 kom Stina och Ella och red och det gick bra, Svarten fick nån slags ohyra på sig och la sig ner en gång, och sen ville han bara springa runt, men sen hoppade Stina upp och då gick det bra. Fick sedan skjuts av Erica ner till DGIF eftersom Hampus och hans lag skulle spela match och dom vann med 6-1! Min grymma bror gjorde 3 mål! Så duktig är han!
Ikväll blir det nog mest förberedning inför skolan imorrn :( Längtar verkligen inte!!
/Jennifer
 
Stina på Svartne och Ella på Darmona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0