Grattis!♥

Tänkte passa på och säga grattis till min kompis som fyller år idag! Vi har känt varandra i 3 år nu och har många minnen bakom oss och hoppas att det kommer bli många fler! 
Har väldigt roligt ihop med dig och även fast vi inte alltid är ense, så är du en av mina bästa vänner!
Du är som en syster för mig, och systrar är ju inte alltid överens, men älskar varandra ändå!
Hoppas att du har haft en superbra dag för det är du värd!!
Älskar dig massor min fina vän!♥
Klicka på någon av bilderna för att komma till hennes blogg!
/Jennifer
Hoppas att det var okej att jag tog dom här bilderna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

<3

2012-08-25 @ 15:57:06
URL: http://hannasvenssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0