i motala

Kom nyss till Jonas från skolan. Sover hos honom inatt för har sovmorron imorrn så tänkte hinna till vårdcentralen och ta ett blodprov innan jag åker till skolan. Har nämligen varit på läkarbesök för min jäkla huvudvärk... har ont i huvudet näst intill varenda dag och natt, hopplöst... så tänkte kolla upp det nu och se om jag kan bli av med skiten på nåt sätt. Blir i alla fall ett blodprov imorrn bitti för det var för sent och ta det sist jag var där eller nåt.
Två dagar i skolan avklarade, har väl funkat men det känns som dagarna aldrig tar slut! Kommer väl in i det igen efter ett tag men nu är det rätt segt...
 
Sitter och lyssnar på lite bra musik btw, här kommer en bra låt!
 
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0