Larry

Har nu överlevt två skoldagar! Har varit helt okej att börja igen, men som Jossan skrev så hade jag inte tackat nej till några veckor till!
Igår slutade vi 12:45 och jag tog bussen till farmor och farfar där pappa sedan hämtade mig för att vi skulle åka till Larry och kolla min rygg. Mycket bättre denna gång men är forfarande lite sned i ryggen. Kom hem vid halv 7 sen och Märta fick vila. 
Vi skulle egentligen slutat 15:25 idag men våran hemkunskapslärare var sjuk så vi fick sluta vid 14:00 istället. Tog då bussen vid 14:40 och när jag kom hem gick jag ut och red. Märta var hur fin som helst idag, verkligen mjujk och fin så är verkligen super nöjd med henne! Nu blir det bara att ta det lugnt ett tag, ska bli väldigt skönt! Rätt trött efter att ha gått upp 6 två mornar nu när man annars har sovit till 10 på sommarlovet ;)
/Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0