Resultat Årsta

Hej på er! Här kommer resultaten från helgens tävling, RS Mustang Cup!
 
Jossan & Barbie
 
Fredag: Första kvalomgången, gick i LA (1,00). Sammanlagt ungefär 53 startande. 0+0 fel och en fjärdeplats, som vanligt.. haha. Men nöjd med det eftersom det var så mycket starter!
 
Lördag: Andra kvalet, LA+5 (1,05). Lika många ekipage som föregående kval. En A:0, fick 4 fel. Ett pet så ingen stor grej, kan hända vem som helst. Kom typ precis utanför placering så det var inte så många felfria.
 
Söndag: Efter de två kvalomgångarna räknades allt ihop och man kom antingen till A eller B-final. Kom till A-finalen som gick i msvB (1,10) och även där hade jag ett ner, men det var endast två felfria så resultatet räckte ändå till fjärdeplatsen! En stor fin röd rosett den här gången! Världens finaste Barbie <3
För er som är sugna på bilder kan ni gå in och kolla bilder från tävlingen! Första kvalet och andra kvalet, ni kanske får bläddra och kolla lite.
 
Jennifer & Märta
 
Fredag: Första kvalet gick i L:A (100cm) och det kändes jättebra! Tyvärr fick vi ett pet på första hindret för att vi kom för nära, så vi kom ganska långt ner i resultat listan. 
 
Lördag: Andra kvalet gick i L:A+5 (105cm) och det gick också jättebra! Det var en tidshoppning och vi fick väldigt bra tid, men tyvärr ett nerslag på sista hindret, så vi kom på 10:e plats, annars hade vi kommit 3:a. 
 
Söndag: Trodde att jag skulle komma till consolationen eftersom jag inte kom så bra placerad i första och andra kvalet, men vi tog oss till finalen! Den gick i msv B (110cm) så det var bara att debutera! Rundan kändes jättebra för att vara en debut, men det blev 16 fel. 3 pet och 1 stopp, men det var mitt fel, jag la henne för nära på dom hindren som hon petade och det hon stannade på var en oxer som var första hindret i en kombination, och den kom hon för nära på så då stannade hon såklart. Men annars som sagt kändes rundan ändå väldigt bra, men jag är lite besviken på mig själv eftersom jag la henne så konstigt, men det är bara att träna vidare på! 
 
Märta har varit jätteduktig hela helgen och jag är jättenöjd med resultaten, även fast det inte var några av våra bästa resultat! :D♥'
 
Bilder på Märta och mig finns här nedan!
Första kvalet 
Andra kvalet
Finalen
 

Kommentarer
Postat av: Stöckisarna

Grattis så duktiga ni är alla fyra, stora grattis hälsningar från ex. ägarna

2012-08-06 @ 15:09:18
Postat av: Inez

Vad duktiga ni är och grattis till placeringarna! :) <3 Vi ses i Nykyrka på söndag :D <3

2012-08-06 @ 22:12:09
URL: http://inezohrmann.blogg.se
Postat av: Inez

Vad duktiga ni är och grattis till placeringarna! :) <3 Vi ses i Nykyrka på söndag :D <3

Svar: Tack så mycket!! Ja det gör vi! :)<3
J Damberg

2012-08-06 @ 22:13:14
URL: http://inezohrmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0