24 augusti 2012

Idag slutade vi vid 12 eftersom vi hade aktivitetsdag och vi spelade fotboll och volleyboll mot 7:orna och 9:orna i Varamon. Farmor och farfar kom och hämtade mig och skjutsade till bussen, så kom hem vid halv 3.
 
Stina och Ella kom sedan och red vid halv 5 och efter det fixade jag och mamma i stallet. 
 
Red sedan Märta en sväng i skogen så hon fick galoppera av sig lite och sedan red jag lite i paddocken. Gick jättebra!
Hon var väldigt pigg när vi red i skogen och ville bara framåt hela tiden! I paddocken var hon lite lugnare och då gick hon jättefint!
Hoppade även några små hinder på 40-50cm som stod uppstallda. Tränade lite på att trycka på på långsidan och sedan ta tillbaka innan det kom en liten kombination med två galoppsprång. Var egentligen ett galoppsprång när det är högre men eftersom det var så lågt så fick vi ju rida på två lite korta och samlade galoppsprång. Hon lyssnade jättebra och jag fick tillbaka henne jättelätt! Super nöjd med henne idag!
/Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0