17 december 2012

Farmor och farfar har varit här idag så dom var jättesnälla och fixade stallet så att vi skulle slippa det när vi kom hem. Har bara fixat maten till hästarna annars var resten klart så tack så mycket! Har även hälsat lite mer ordentligt på min fina lilla pålle eftersom jag varit borta i helgen och hann inte göra det igår.
Ska nu kolla på dagens avsnitt av julkalendern innan jag hoppar in i duschen och fixar mig inför julavslutningen. 
/Jennifer
Stinas hår igår ;)
Har lite lite med bilder just nu som ni kanske märker, men Jossan och jag ska troligtvis fota hästarna och oss själva i snön någon dag när vi får tid så då kommer det komma upp lite fler och bättre bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0