Fredag imorrn!♥

Så skönt att det redan är fredag imorrn! Helgen kommer bli jätterolig! Imorrn efter skolan ska jag till stan med Klara för att köpa julklappar och efter det sover vi hos farmor och farfar :D På lördag ska vi först ut till Nyckelby och sedan åker jag vidare till Hanna :D Ska bli väldigt roligt att träffa henne eftersom vi inte träffats på ett bra tag nu! Kommer sova där till söndag då jag åker hem lite skapligt eftersom det är lucia i kyrkan på söndag. Kommer nog inte bli så mycket uppdatering från min sida eftersom det kommer hända ganska mycket i helgen men Jossan kanske håller er uppdaterade!
/Jennifer
Hanna och Gullan♥
Åh vill ha sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0