Helt sjukt!

Idag har vi ju som sagt städat inne och fixat i stallet. Vi gick ut vid 11 och mockade och sen gick vi en sväng med hästarna. Märta och Barbie var verkligen pigga båda två, vilket inte är så konstigt eftersom dom har vilat ett tag nu. Sen gick vi in och då putsade jag mina stövlar och ridskor så att dom är rena och fina tills tävlingarna börjar igen. Sen städade vi hela övervåningen så nu är det rent och fint däruppe! Har även läst ut min deckare "Tystnadens hus" och den var jättebra! Rekommenderar den verkligen! Så ska skriva ihop en bokredovisning om den eftersom vi ska redovisa böckerna efter jullovet.
Nu ska jag titta på nästsista avsnittet av julkalendern! Kan inte fatta att det verkligen är julafton imorrn! Helt sjukt vad det har gått fort!
/Jennifer
Min lilla älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0