Julklappar!

För er som är sugna att veta vad jag fick i julklapp tänkte jag berätta det!
Jag fick
- Vinterridstövlar (Mountain Horse Active Winter High Rider från Sharpman) 
- Hästgodis (Sharpman)
- Ridvantar "trefingriga" (Hööks)
- Smyckesskrin (Guldfynd)
- Halsbandshängare (Guldfynd)
- Stickade vantar (Kapphal)
- Kläder (Vero Moda)
- Klänning (Nelly, till bland annat ridsportgalan och hinner förhoppningsvis komma även till nyår)
- Flera chokladaskar
- Presentkort (Gina Tricot)
- Biopresentkort
- Årskort mobilsurf
- Pengar
Var säkert fler saker som jag glömt bort att skriva upp!
 
 
Några utav grejerna på bild!
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj vad mycket fina julklappar du fick,du har tydligen varit snäll.

2012-12-29 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0