Mitt tävlings-år!♥

Mitt tävlings-år har varit super bra! Märta och jag har inte tagit jättemånga placeringar men det är absolut inte det som räknas enligt mig! På Märtas och min första tävling 2011, hoppade vi L:D (70cm) och nu 2012, har vi startat tre MsvB (110cm). Vi har faktiskt tagit oss ganska långt under detta år och jag är jättenöjd med årets insatser! 
Även med Nyckelbys lag har vi tagit oss långt! I år bestod ju div I laget av mig och Master Mind, Jossan och Bessie´s Barbie, Moa och Valentin Bello Sun och Malva och Brimstone. Vi vann div I vilket gjorde att klubben nu har ett lag i eliten. 
Gott Nytt År allihop och tack så mycket för att ni läser våran blogg!!
/Jennifer
 
Den översta bilden är tagen på Märtas och min första tävling och dom andra är från andra olika tävlingar!
 
Tusen tack till mamma och pappa som ställt upp hela året och skjutsat och hjälpt till med så mycket! Ni är bäst!♥
Även stort tack till alla andra som gjort det möjligt för mig att komma så långt!

Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Ni är bäst! :D

Ja jag tycker stövlarna är super häftiga, tack så jätte mycket finis! Nu taggar vi till eliten! Både vinst i div 1 och lag-DM guld ju :D<3

2013-01-02 @ 12:23:32
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0