Larry

Hanna och jag har inte gjort något speciellt idag. Men jag tog i alla fall bussen till Motala där sedan mamma och pappa mötte upp mig eftersom vi skulle åka och kolla hästarna, som Jossan skrev i ett tidigare inlägg :)
 
Jennifer och Jossan
Dom kollar ju även människor, så både Jossan och jag kollade oss och Larry fick knäcka båda två. Jag var tydligen jättesned i kroppen så jag skulle komma tillbaka och kolla mig lite senare igen.
 
Hästarna
Sen kollade vi ju även hästarna och Märta fick dom knacka lite, så nu ska hon vila i 3 dagar, skritta i 3 dagar och sen kan jag börja rida som vanligt igen :)  
Barbie däremot hade inget fel så dom behövde inte göra något med henne :)
 
Nu får vi ju hoppas att både Jossan, jag och Märta kommer att märka skillnad efter det här :)
/Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0