Resultat från Vingåker

L:A (100cm) Märta kändes så himla bra! Allt gick toppen så det blev en felfri runda, men tyvärr precis utanför placering. Jag red på säkerhet för att få sista nollan i L:A så jag är jättenöjd ändå! Så nu har Märta och jag 3 felfria rundor i L:A vilket innebär att vi är kvalade till msv b! :D

L:A+5 (105cm) Även i denna klass kändes Märta jättefin och vi red för att gå nolla, vilket vi gjorde :) Vi har aldrig hoppat högre än L:A på tävling, så det kändes verkligen jättebra att gå felfritt! Blev inte placerad i den här klassen heller men som sagt så är jag jättenöjd ändå! :)
 
Blev inga bilder från tävlingen, men film från L:A kommer att komma upp snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0