Hanna♥

Har inte haft något att skriva om idag eftersom jag inte har gjort något ;) Men i alla fall så har jag duschat nyligen och ska lägga mig och titta på en film, ska bara hitta någon bra först :p
Imorrn är det ju skolavslutning, och vi ska vara i skolan 7:50 och slutar runt 10. Sen kommer farmor och farfar att hämta mig och så åker vi till Godegård och tittar på Hampus (min lillebrors) skolavslutning :)
Sen blir det hem och rida och sen bussen in till Vadstena för att träffa Hanna♥ Kommer sova hos henne till fredag och då blir det hem och förbereda inför tävlingen i Kumla som är på lördag! :D Så det kommer nog inte bli så bra uppdatering från min sida dom närmsta dagarna!
/Jennifer
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0