Igår, idag, imorrn

Vart i stan idag eftersom jag sov hos älskling efter speedwayen. Piraterna vann btw!!
Red Barbie när jag kom hem och det gick hur bra som helst! Pigg tjej eftersom hon vilade igår, men efter att hon busat av sig lite o spänt av gick hon grymt bra!
Kan bara inte låta bli att klaga på alla dessa knott, fy tusan vad vidriga dom är! Var hur mycket som helst ikväll, asjobbiga...
Film på mig och Barbie i Mantorp från 2010 (LA: 1m)
Imorrn blire att kolla på lillebrors skolavslutning, vara lite barnvakt åt lillkusin ett tag, och sedan lektion för småtjejerna! Hinner nog klämma in ett pass på min fina någon gång också hoppas jag!
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fina ni är tillsammans :)

2012-06-15 @ 14:47:47
URL: http://saraamariaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0