Resultat i Kumla

Här kommer lite resultat, bilder och filmer!
Alla bilder är tagna av Julia, superfina, tack så jättemycket!
Jossan:
Hoppade först en LA (100), nolla men utanför placering. Jättenöjd, hon kändes kanon!
Nästa klass MsvB (110), vår andra någonsin. 4 fel, ett pet i trekombinationen. Hon kändes riktigt riktigt bra och tog verkligen för sig, höjden är verkligen inga problem alls! Kommer film på den rundan här nere.
Jennifer:
L:B (90cm): Allt kändes verkligen jättebra och Märta var så duktig! Vi red inte så snävt, men det räckte i alla fall till en andra plats! Super nöjd med henne!♥
L:A (100cm): I den här klassen kändes hon lite konstig. Hon stod emot lite på första hindret, men hoppade ändå bra, tvåan gick också bra, men sen när vi kom till trean som var en oxer, fick vi ett stopp. Jag blev lite förvånad för vi kom bra, men jag tror att jag lutade mig lite framåt så hon visste nog inte riktigt vad hon skulle göra. Men efter det så rullade det på bra, så det blev bara något konstigt där. Så jag är ändå ganska nöjd med denna runda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0