R.I.P♥

Jag hade 6 kaniner (en hane och 5 honor). Innan jag red såg allt bra ut, men när jag hade ridit klart så låg Pärlan (mamman till de 4 honkaninerna) helt stilla och rörde sig inte. Jag gick in till dom för att se hur det var med henne, och hon flyttade inte på sig eller nåt utan låg bara helt stilla. Hennes ena baktass ryckte till några gånger och så såg det ut som hon började andas lite, men sen så blev hon bara stilla igen :( Så nu har vi varit uppe och begravt henne. Usch! Hon blev bara 2 år, och vi vet inte vad som har hänt. Men troligtvis så har hon blivit rädd för något och dött eftersom kaniner är väldigt känsliga, eller så har hon ätit något konstigt.
R.I.P Pärlan♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

:( <33333333

2012-06-08 @ 22:05:20
URL: http://hannasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0