Fortfarande sol!

Kom hem från ca 30 min sen och hjälpte mamma att flytta hästarna :) Idag kommer ju inte Isa, men Tindra och Thea kommer men det är Jossan som tar hand om dom så när Jossan är klar så ska vi nog rida en sväng i skogen med hästarna :) Jag ska i alla fall göra det så jag får se om Jossan hänger med eller inte :)
Hanna och jag har pratat om att vi ska träffas i helgen och det hoppas jag verkligen, för det var sjukt länge sedan vi träffades nu! Eller hon var ju med till Sharpmna men då skulle hon iväg dagen efter så då träffades vi ju inte så länge :/♥
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

Åh herregud, det var länge sedan denna bilden togs... ;) <3333333

2012-05-24 @ 21:35:15
URL: http://hannasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0