Godnatt!

Förut red Jossan och jag med hästarna en sväng i skogen, sen gick vi in i paddocken och red lite markarbete där och Märta var så fin! Hon gick jättebra och var jätteduktig♥
Nu har vi precis tagit in hästarna så nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig :)
Jag trodde att vi hade fysik läxa tills idag men det var tills imorrn och jag har glömt boken i skolan så jag kan inte plugga -.- Men jag kunde det ju tills idag så det går nog bra ;)
Ikväll har jag även smörjt träns, sadel, stövlar, sporrar och tvättat benskydden så att allt är klart till på söndag :) Jag vill inte smörja dagen innan tävling för då brukar det oftast inte hinna torka. Så jag smörjde det värsta idag så att det blir lättare att smörja innan tävlingen ;)
Imorrn kommer jag inte att rida för jag ska ta spruta och kommer sedan sova hos farmor och farfar :)
Jag börjar 9:10 på torsdag i simhallen så vi har sovmorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0