Master Mind♥

Hoppade Märta förut och det gick bra :) Vi hoppade en bana på 4 hinder som var maxade L:A (1m) hinder, och det gick som sagt bra :) Jag ritade upp banan på ett papper så bilden kommer här:
Tänkte nu skriva om banan, den var ju inte så lång men ändå ;)
Första hindret kom hon nära på och rev det, och då fick vi inte iordning på galoppen efteråt. Så vid krysset som jag har satt ut fick vi iordning på den, och då blev det helt fel avstånd! Men Märta var jättesnäll och hoppade ändå! Men då blev det ett "rättupphopp" så hon rev den bakre bommen, och då styrde jag bort från b hindret eftersom allt blev helt konstigt! Och sen fortsatte jag inte på banan eftersom det som sagt blev så konstigt.
Sen sänkte mamma det en gång och då hoppade vi bara kombinationen och då gick det hur bra som helst, så mamma höjde igen. Då hoppade jag hela banan och då kändes allt hur bra som helst och hon hoppade så himla fint! Så det där första var ju bara för att det blev så fel från början, så det känns ändå riktigt bra inför söndag! :D♥

Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Taggad till tusen, vi är bäst brudar! :D<33

2012-05-31 @ 20:47:14
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0