Hemma

Har ont i huvudet och halsen och känner mig trött eller vad man ska säga, så är hemma från skolan idag precis som igår. Har pluggat lite och tagit det lugnt så börjar må bättre, så jag tror det blir skola för min del imorrn. Tänkte sätta mig och titta på nån film eftersom jag är själv hemma och vet inte vad jag ska göra annars :p 
I söndags var Jossans kompis Felicia här så då red hon Märta, vilket var väldigt snällt då jag inte mådde så bra då heller. Igår fick hon vila och det får hon troligtvis göra idag också.
Ha en bra dag!
/Jennifer
 

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Åhh det var ju så himla snällt att jag fick låna och rida henne!! Tack så jätte mycket Jennifer, det va jätte kul!! Hon va så mysig Märta! :D<3

2012-11-07 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0