Bessie´s Barbie

Red Barbie förut ihop med Iza. Blev först en skogstur och sen lite i paddocken. Båda hästarna tyckte det var kul att få en sväng i skogen :) Paddocken sen blev det lite markarbete, vilket gick lite sisådär. Barbie var väldigt pigg som sagt och ville inte riktigt koncentrera sig. Mot slutet började hon slappna av lite och då gick det mycket bättre. Tog sedan in hästarna och nu har jag precis duschat och fixat mig efterso det är skola imorrn :( Slutar dessutom halv 4 så är inte hemma förrän 5, vilket jag tycker är sent :p Stina och Ella kommer och rider vid halv 6 och efter det är tanken att jag ska hinna rida Märta, får se hur det blir med det. 
/Jennifer
 
Jossan och Barbie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0