Gått i ett

Igår kom Stina och Ella och red vid halv 5 och efter det red jag Märta.

Märta var fin och gick ganska stadigt mot slutet, när Jossan hjälpte mig lite. När jag rider så gungar hon lite med huvudet fram och tillbaka så det behöver vi träna lite på så att hon får en stadig och fin form :)

Gick sedan in och åt och duschade innan pappa skjutsade mig till Hanna. Så gårdagen gick i ett hela dagen efter att jag kom hem från skolan!

Tog bussen från Hanna vid 11 till farmor och farfar där jag åt mat. Träffade även Alva och Danne där. Fick sedan skjuts av Danne till bussen som gick hem.

Nu blir det ut och rida Märta och sen göra lite biologi.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Söt kusin du har,hon är väldigt lik en annat sött barnbarn vi har...

Svar: Ja det är hon verkligen! Haha vad bra.
J Damberg

2012-09-08 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0