Inget att blogg om, kom gärna med förslag!

Sorry, sorry för att bloggningen har varit usel men jag har inte haft någon lust eller tid att blogga... Vet inte vad jag ska skriva nu för tiden, men resultat från Ljungby kanske är en bra idé?
I alla fall så var vi och tränade i onsdags och det gick bra! Mycket tekniska övningar vilket jag tycker var väldigt bra övning!
Stina och Ella kommer vid halv 5 och efter det hade jag tänkt rida Märta :) Blir nog ett markarbetspass.
Och som rubriken lyder får ni mer än gärna komma med förslag om vad ni vill att vi ska blogga om!
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: charlotte

Om ni nu filmar, skulle ni inte kunna lägga ut lite fler filmklipp:)? Hade varit kul. Eller typ göra ett inlägg om erat stall, hur det ser ut o så

2012-09-28 @ 17:49:18
URL: http://ristiniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0