Lite kort om hur mina dagar kommer att se ut

Äntligen fredag och helg! :D<3
Märta fick vila igår för att jag var på konfirmationsträff.
Hon kommer få vila även idag då Stina och Ella kommer vid halv 5. Sen ska jag åka till Nykyrka och sova i en stuga där med Love, Linnéa och Filippa till söndag.
På söndag ska jag på konfirmationsträff igen så Märta kommer få ledigt nu i några dagar om inte Jossan eller mamma rider henne nån dag i helgen :)
Men som sagt så kommer mina dagar att spenderas i Nykyrka med fina vänner hela helgen! <3
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: farmor

Det är mycket på gång nu du Jennifer,hoppas ni har riktigt kul i Nykyrka,men såklart har ni det.Kram kram till dej..

Svar: Ja vi har haft det jättekul! Kram!
J Damberg

2012-09-08 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0