Master Mind♥

Kom hem vid 5 idag och sen kom Stina och Ella vid halv 6. Dom red till 7 ungefär och då tog jag in Märta och red henne :) Vi hoppade lite då jag känner att vi behöver träna på att komma rätt fram till hindrena så att vi inte får fler stopp. I början kom vi väldigt nära men Märta hoppade ändå men sen så blev det ett stopp, vilket jag tycker är bra att hon gjorde för att jag nån gång måste jag lära mig att komma rätt. Efter det så ansträngde jag mig verkligen på att vi skulle komma rätt och då gick det mycket bättre!
Har nu pluggat lite så ska gå och sova då jag är väldigt trött eftersom det har gått i ett ända sen jag kom hem fårn skolan! 
Imorrn kommer jag att packa det sista inför Ljungby för att vi ska kunna åka så fort som möjligt på torsdag kväll :) Kommer även rida Märta och det blir nog en skogstur :) 
 

Bild tagen av Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0