Resultat DM Vikbolandet

Sovit av mig ilskan från igår så nu kan jag skriva lite resultat från gårdagens DM!
Laget (jag, Jennifer och Moa) var alla tre felfria i grunden och var dessutom det enda laget som var det! Nyckelryttarnas lag fortsätter alltså att vinna och den här gången även ta DM-guld, så himla kul!
 
I samma klass LB, men individuellt tog Jennifer andraplatsen med 0+0 fel! Jag hade (enligt pappa, hörde inte själv) den bästa tiden men petade sista hindret...
 
I den individuella DM-klassen i LA, var jag en av endast fem felfria i grunden som gick vidare till omhoppningen. Gick ut som sista startande och alla fyra innnan var felfria. Hade även här bästa tiden men petade sista bommen! Har nog aldrig varit så förbannad i hela mitt liv! Sååå nära guldet! Barbie var så himla fin och jag skyller absolut inte på henne! Blev nog lite för försiktig mot sista eftersom jag visste att det bara var ett hinder kvar, och satte henne alldeles för nära istället för att rida på... men men, två gånger och så nära båda gångerna, nästa gång sitter det!
 
Min L:A gick inte speciellt bra då vi stannade ut oss... Vi kom först fel på 2:an och Märta blir lite bekväm då så det blev ett stopp. På 5:an kom vi också fel så det blev ett stopp där med vilket blev en uteslutning. Hoppade det hindret igen sen och det gick hur bra som helst, så det berodde på att vi kom fel båda gångerna. Men vi tar nya tag inför nästa helgs tävling!
 
Bästa laget nånsin! (Barbie tappade sin rosett på ärevarvet tyvärr...)
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Farmor

Helt otroligt duktiga ni var.Du skönt att ilskan lagt sej på dej.Du var ju såååå nära ,men skitduktigt av dej,du vet ju att du kan,otur bara.Ha det så kul i Kolmården i morron...

2012-09-16 @ 10:51:18
Postat av: Charlotte

GRATTIS till guldet tjejer:D
Bästa känslan är ju att riva sista bommen med bästa tid. eller? Och som för dig,, två gånger om, frustrationen är nästan ohållbar!

Svar: Tack så jättemycket!! :DJaa fy tusan det är hemskt!
J Damberg

2012-09-16 @ 14:44:24
URL: http://ristiniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0