Tre bra dagar med fina tjejor!♥

Hej hej! Hemkommen från tre härliga och roliga dagar med fina vänner!   
Vi har varit i en stuga i Nykyrka och kom dit på fredagen.
Fredag:
Linnéa, Love och Filippa var där när jag kom eftersom jag kom vid 8. Vi gjorde inte så mycket den kvällen utan vi tittade på "Allt för min syster" som var väldit sorglig! 
Lördag: 
Diye och Anna-Maria och var där under dagen. Vi spelade spel, fikade och körde några tävlingar där vi var i olika lag. 
På kvällen åkte Diye och Anna-Maria hem och Linnéa, Love, Filippa och jag cyklade ner och badade, vilket var väldigt kallt!!
Söndag:
Vi tittade på film och sen kom pappa och hämtade mig. 
Skrev bara lite kort om vad vi har gjort men ni får i alla fall lite bilder ;)
 
Tack för tre jätteroliga dagar allihop!!♥
/Jennifer
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej,kul att se lite bilder från helgen.Skönt att komma hem och sova?Vi ses i morron då,ska bli roligt.

2012-09-09 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0