Bra träning!

Träningen idag gick så bra!! Märta var pigg och framåt men lyssnade bra.
Vi tränade mycket på att hoppa kombinationer, eftersom det var på en kombination som vi stannade ut oss på på förra tävlingen. Jag blir lite osäker och tror att vi ska komma för nära till B hindret och därför tar jag lite för mycket i henne när är påväg mot kombinationer. Så idag tränade vi på att jag skulle rida som vanligt och inte tänka så mycket på B hindret och det gick jättebra!!
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund. Vid halv 6 kommer Stina då jag ska vara lite barnvakt ikväll. Hon kommer sedan åka hem vid 8 och då kommer jag packa det sista innan resan!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0