Snart fredag!

Har varit ganska fullt upp idag! Har ju självklart varit i skolan och var sedan hemma vid 5. När jag kom hem gick jag ut och fixade Märta. Red sedan fram och när hon var mjuk och fin kom pappa ut och hjälpte mig att hoppa lite. Märta var verkligen taggad! Jättepigg och lite okoncentrerad till en början, men det gick bra ändå! När hon väl började koncentrera sig gick det mycket bättre! Så det känns bra nu inför tävlingen i Jönköping som är på lördag! Det som känns lite mindre bra är att min vita ponny numera är brun i ansiktet för att hon har rullat sig i leran!
Nu ska jag jag plugga lite och sen kanske jag smörjer mitt träns innan det är sovdags!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0