Barnvakt

Även denna dag har varit fullbokad!
Gick ut och red Märta vid halv 12, först en sväng i skogen och sen i paddocken. Hon var så fin idag! Så nu taggar vi inför tävlingen imorrn!
Efter att jag ridit mockade jag Märtas och Darmonas boxar.
Vid 2 kom Stina och Ella och red lektion. Det gick bara bra! Var sedan lite barnvakt åt Stina fram till halv 7 ungefär. Stina hjälpte mig med att tvätta benskydden så det gick ganska fort! När Stina åkt hem gick jag ut och tvättade Märta och packade allt till imorrn.
Imorrn kommer jag ju hoppa L:B (90cm) och L:A (100cm).
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Hoppas på mindre kyla imorgon, nu kör vi gärnet! :D <3

2013-02-22 @ 22:10:28
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0