Dåliga jag

Nu har jag varit jättedålig att skriva här på bloggen igen, ber om ursäkt för det! Men vill gärna sätta mig och skriva ett "läsvärt" inlägg istället för att göra små inlägg hela tiden. Känner dessutom inte att jag har tid att skriva flera om dagen varje dag. Men men... det blir som det blir ;)
 
Idag var det skola, inte roligare än vanligt. Hem och rida. Massor med snö i paddocken så hon fick pulsa på ordentligt! Hann som tur var att rida "klart" innan det blev strömlöst. Typ i samma sekund som jag längde på tyglarna och skulle skritta av gick strömmen. Alla lampor ute i paddocken slocknade och allt vart KOLSVART där ute i mörkret, såg fasen ingenting. Likaså inne i stallet, hade endast min mobilficklampa att lysa med så gott jag kunde när jag sadlade av och tog in dom andra hästarna... haha.
 
Imorrn blir det hoppträning hos Nina. Väldigt behövligt eftersom det numera verkligen inte går att hoppa ett enda dugg hemma. Blir bra att hoppa igenom dom lite inför tävlingen på söndag i Örebro! 
För övrigt så ska Jonas skriva upp imorrn, hoppas han klarar det så han får körkortet. Han har redan klarat uppkörningen så nu håller jag verkligen tummarna för andra försöket på teorin! Ska nog till honom och sova där efter träningen imorrn, mys!
 
Nu blir det iaf att sova här hemma, godnatt alla!
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0