Mountain Horse Supreme High Rider♥

Tänkte göra ett litet inlägg om mina stövlar bara för att dom är så bra!
Jag fick dom av mamma förra året och till en början satt dom väldigt tajt! Men efter att jag använt dom några gånger formade dom sig efter mitt ben osv, så nu sitter dom verkligen jättebra! Det enda är att dom är lite korta i skaftet, men annars är dom jättebra! 
Man får jättebra stöd när man rider i dom, vilket jag har märkt väldigt tydligt nu när jag har ridit med andra skor/stövlar under vintern då det blir väldigt kallt att rida i stövlarna på vintern!
Dom är även jättesköna att både rida och gå i, så jag är verkligen jätteglad över att vi köpte dom!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0