Resultat Eken

Jossan & Barbie
 
L:A (100cm) A:0

0 fel och andraplats! Kanonbra runda!! Barbie kändes hur bra som helst, väldigt taggad! Tappade stigbygeln efter hinder nr 9 och hoppade sista kombinationen utan den, men funkade ju det med haha!
Gick in som start nummer 2 och gick upp i ledning. Ledde genom nästan hela klassen men blev nedputtad av en tjej till slut. Dock en jätteduktig tjej och ponny som var med i SM förra året! Väldigt nöjd med min fina ponny <3
 
 
 
 
Msv:B (1,10m) A:0/A:0
 
4 fel. Första MsvB i år! Även denna runda kändes jättebra!
Blev ett missförstånd och en missbedömning på första hindret. Hoppade av alldeles för långt ifrån och hon försökte lösa det genom att ta ett extra galoppsprång i luften ungefär. Hon fick med sig i princip hela hindret och jag blev lite orolig att hon gjorde sig illa. Men hon ville vidare efteråt och verkade inte beröras av vad som hände. Så vi fortsatte och resten av banan kändes jättebra. Hon kändes självklart lite spänd men vilken häst skulle inte göra det! Hon är fantastisk som inte tvekar, utan hoppar i ALLA lägen!
 
 
Jennifer & Märta
 
L:B (90cm) A:0/A:0

0+0 fel och en tredjeplats! Kändes jättebra i den här klassen! Efter kombinationen i omhoppningen tappade jag också stigbygeln, lite typiskt att både Jossan och jag tappade på samma tävling! Har inte så mycket mer att säga om den här klassen utan att det kändes jättebra! 
 
 
L:A (100cm) A:0

4 fel. Det kändes jättebra i den här klassen också! Tyvärr kom vi lite långt ifrån på A hindret i sista kombinationen, så det blev ett stort hopp. Vi fick då tyvärr med oss en bom. Tycker att Märta var jättesnäll som hoppade i det läget ändå så jag är nöjd över våra resultat i helgen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Vad ska man säga?! NI ÄR TOTALT BÄST HELT ENKELT!! :D<3

2013-02-25 @ 22:42:17
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0