Snö igen...

Kom hem tidigt, som jag alltid gör på måndagar. Gick ut och red Märta i "snöstormen" och jag kan säga att man inte såg speciellt mycket, utan man fick kisa hela tiden! Snöar ju inte så lite heller! Både Märta och jag var ganska blöta när vi kom tillbaka, men trots vädret gick det bra!

Kan ju inte säga att jag är sådär jätteglad över att det kommit ännu mer snö nu! Jag som trodde att den äntligen skulle försvinna!

Just nu sitter jag i bilen påväg till farmor och farfar. Hampus och Jossan är också med, men Jossan åker troligtvis till Jonas sen.
Klara skulle egentligen kommit men Hampus är sjuk och ska vara hemma från skolan imorrn, så då skulle det ju varit onödigt om hon blev smittad!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0