Strömavbrott

Satt och pluggade nyss när strömmen helt plötsligt försvann! Såg absolut ingenting och datorn som jag kollade fakta från släcktes ju självklart ner. Så Hampus hämtade några ljus så att jag kunde se lite i alla fall. Dock kunde jag inte skriva på laborations rapporten eftersom internet inte fungerade så jag gjorde lite matte istället!
Fick sen gå ut till stallet med en ficklampa åt Jossan så att hon också kunde se lite! Men nu är strömmen tillbaka igen så ska fortsätta plugga lite!
Vi hörs!
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Hihi mysigt att plugga med tända ljus! :D

Ja Valle vet du, han vet hur man ska plåtas! Jag tror precis som du, om man bara kollar på hur det sett ut hittills så ser detta år väldigt lovande ut!

Vi hoppas verkligen på de allra bästa resultaten, det skulle vara grymt om vi alla tog oss dit!! :D<3

2013-02-06 @ 21:49:57
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0