Anmälda!

Imorrn kommer Märta att bli riden och jag tänkte att vi ska konditionsträna lite! Eftersom dom nyligen har haft vila så har dom ju tappat lite av konditionen såklart, så jag tänkte ut och galoppera lite i snön vilket jag tror kan vara bra för henne med tanke på hur mycket energi hon har! 
 
Har även anmält till våran första tävling nu som kommer bli i Mjölby den 19 januari! Både Jossan och jag kommer hoppa L:B och L:A med våra ponnys. Ska bli jätteroligt att börja tävla nu igen! 
/Jennifer
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul ni kommer igång med tävlingarna igen,hoppas på ett bra år för er...

Svar: Ja det ska bli super roligt! Ja det hoppas vi också på!
J Damberg

2013-01-05 @ 10:29:54
Postat av: Moa Christensen

Absolut! Hel grymt verkligen!

Skönt att tävlingarna börjar igen, kommer bli riktigt kul att åka till Mjölby, speciellt eftersom det är på deras "hemmaplan" äntligen med :D<3

2013-01-05 @ 17:15:39
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0