Constanta 4

Precis inkommen från stallet efter att ha klippt Barbie. Hon var superduktig och skötte sig exemplariskt. Blev helklippning som förra gången, sparade ben och ansikte. Precis köpt ny klippmaskin (enligt rubrik) och den var jättebra, dock ganska stor så var lite svårt att komma åt på alla ställen men tog så gott jag kunde. Får se om jag missat något allvarligt imorrn.

Fick även veta en rolig sak i skolan idag. Är nämligen ledig på fredag för alla lärare till lektionerna vi skulle ha då skulle på något sätt åka bort eller göra något annat. Vilken jäkla tur, ALLA lektioner går bort.
Blev ju helt perfekt eftersom vi tävlar lördag och har då hela fredagen på mig att förbereda o fixa, underbart!

Nya maskinen:

 
Ha en trevlig kväll alla!
/Jossan
 

 


Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Nej det vill jag verkligen inte förneka, komma bort från skolan och all snö för en vecka=underbart! ;)<3

2013-01-16 @ 23:16:43
URL: http://moachristensen.blogg.se
Postat av: Moa

Verkligen, slippa alla krav och måsten och bara koppla av! :D<3

2013-01-17 @ 21:37:17
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0