Dagens ridpass!

Märta var lite "stretig" eller vad man nu ska säga. Hon ville liksom inte lyssna eller så till en början, så jag skrittjobbade mycket då för att få henne att koncentrera sig där först. När hon blev fin där gick jag över till traven och då gick det bättre! Galoppjobbade inte så jättemycket idag utan det blev mest jobb i traven, och när hon väl började koncentrera sig på det hon skulle gick det mycket bättre! 
Tyckte att passet var väldigt bra för att jag själv fick verkligen jobba, så det känns bra!
 
Eftersom jag har ridit i skogen nu dom senaste dagarna så har jag ridit med ett pessoabett för att hon blir så himla stark annars! Men idag red jag med ett vanligt tredelat bett och det märks ganska tydligt att man får hålla i lite mer då! 
Pessoabett
 
Tredelat bett

Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Låter som ett bra pass, fick själv slita en hel del idag när Valle skulle få ett dressyrpass han med ;)

Vi satsar på att sno den! Det är mycket möjligt för jag har för mig att de var där förra året. Har själv inte varit där innan men har hört att det ska vara jätte fint! Om det blir den zonen för oss får vi säkert åka till Kalmar med :D<3

2013-01-08 @ 20:00:15
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0