Duktig flicka!

Åh vad skönt med fredag imorrn! Har inte hunnit blogga idag då det har gått i ett hela kvällen!
Kom hem vid 5 och gick sedan ut vid halv 6 och red Märta. Hon var jätteduktig idag! Lyssnade bra och hade en fin form!
Efter att jag ridit hjälpte mamma mig att klippa Märta och jag är faktiskt nöjd med tanke på att det var första gången jag klippte en häst! Märta skötte sig super bra! Hon var verkligen jättesnäll, så det var skönt! Hon brukar vara snäll när man ska klippa och sko osv och det är verkligen jätteskönt! Jossan fick hjälpa mig och klippa lite längre upp vid nacken för att jag inte nådde dit själv... ;)
Nu ska jag plugga lite och sen duscha innan det blir läggdags!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0