Fredag!<3

Tycker att jag hunnit med ganska mycket nu ikväll! Kom ju hem vid 4 ungefär och gick då ut och red igenom Märta inför morgondagen! Kändes bra, så nu taggar vi inför imorrn!
Började sedan att packa alla grejer som jag smörjde för nån vecka sen när jag hade lite tråkigt! Har inte använt grejerna sen dess så dom vara rena och fina! Var klar med packningen vid 8 ungefär och gick då in och åt. Har nu precis tagit mig en dusch och lagt fram tävlingskläderna tills imorrn!
Har även kollat lite på startlistan och det ser bra ut! Startar som nummer fyra i L:Bn och näst sist i L:An.
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Är du lika taggad som jag inför imorgon? ;)

Men eller hur, gummityglar är det bästa man kan rida med faktiskt! Hihi om jag ska vara ärlig förstår jag dig faktiskt, är helt kär i dom!! ;):D<3

2013-01-18 @ 22:44:37
URL: http://moachristensen.blogg.se
Postat av: Farmor

Å så fina ni är...

Svar: Tack så mycket!!
J Damberg

2013-01-19 @ 08:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0