Fysik

Mamma och jag var hemma vid 7 ungefär. Jossan hoppade av vid Vreta för att sova hos en kompis då dom ska vara i ladugården tidigt imorrn bitti.
Men i alla fall så gick jag och mamma ut och fixade maten till hästarna när vi kom hem och sen tog vi in dom.
Har sen dess pluggat lite SO och lite fysik så jag hoppas att det gå bra imorrn!
Ska gå ner och sätta mig vid datorn så att jag kan svara på era kommentarer!
Har nästan inga bilder kvar som jag inte lagt upp här på bloggen så det ska bli bra nu när tävlingssäsongen kommer igång igen så att pappa kan ta lite bilder ibland ;)
/Jennifer
Älskar låten!<3


Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Låten är så bra!! :D och håller med, man har verkligen brist på bilder..

Haha ja verkligen, mobilen är en riktig uppmärksamhetstjuv! ;) Väldigt duktigt, hihi! Det är lätt hänt vill säga! Haha det var i alla fall riktigt duktigt och smart vill jag säga ;):D<3

2013-01-21 @ 00:59:44
URL: http://moachristensen.blogg.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

En riktigt bra låt det där.

2013-01-21 @ 09:06:09
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0