Glad ponny

Blev en uteritt med Märta idag och det gick bra! Hon var jättefin i skritten och i traven! När vi skulle galoppera tyckte hon att det blev lite för roligt så då fick jag inte riktigt tillbaka henne, men det gick bra ändå. Hon blir så himla pigg och tycker att det är så roligt att galoppera i skogen, haha.
Dessutom hängde det ganska många snöiga grenar väldigt långt ner så ingen av oss var speciellt torr när vi kom tillbaka! Mysigt! ;)
Sitter nu i bilen på väg till stan för att sova hos farmor och farfar med Klara! Kommer kanske plugga lite ikväll om jag orkar, annars gör jag det imorrn!
/Jennifer
Verkade som att hon tyckte att ridturen var ganska rolig i alla fall då hennes öron var spetsade framåt hela tiden!<3


Kommentarer
Postat av: Moa

Nej det är verkligen jätte svårt att veta, men kändes skönt att jag var säker på mitt val, vet ju nu att jag får en bred utbildning ;)

Hahaha ja men tyvärr är det ju sant, skulle vara gött att vinna några miljoner!! :D

Märtis, hon är för söt! :D<3

2013-01-21 @ 22:13:37
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0