Godmorgon!

Tänkte att jag skulle gå upp lite tidigare idag än vad jag gjort andra dagar! För imorrn är det ju skola och då blir det uppstigning vid 6, blä!
Ska gå ut och ta ut hästarna nu och sen mockar jag nog. Vet inte när farmor och farfar kommer men i alla fall ska jag börja med att rida Barbie när dom är här. Sen blir det Märtas tur! Har inte lagt upp någon plan över vart eller hur vi ska rida men jag får se, om det är bra underlag i paddocken blir det nog lite markarbete där!
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Du har så himla rätt, man får gåshud när hon sjunger! Har lyssnat på den i evigheter men kan ändå inte sluta älska den! :o

Ja det ska faktiskt bli kul med något "nytt"! Ja precis, det ät upp till bevis nu eller hur man ska säga. Jag håller med, tycker om att tävla i Mantorp. Hade underlaget varit bättre hade det varit helt perfekt! :D<3

2013-01-07 @ 12:04:05
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0