Klippa hästarna

Vaknade för en stund sen av att klockan ringde så ska ta mig upp ur sängen snart och fixa mig för skolan!
Idag slutar jag vid 14:15 eller nåt sånt och då ska jag hem och rida Märta. Hoppa hoppas att vädret är mycket bättre idag än det var igår!
Vi ska troligtvis även klippa hästarna idag så att det blir gjort innan helgens tävling!
Igår fick Märta vila för att jag behövde plugga. Hjälpte först mamma med att fixa stallet och sen gick jag in och gjorde lite matte. Men fattade fortfarande inte dom där uppgifterna som jag försökte med kvällen innan, så Jossan hjälpte mig och då gick det bra!
Pluggade även lite på engelska glosorna som vi har tills idag!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0