Mål med Master Mind!

Märta är en C-ponny på 12 år som vi köpte 2011. I augusti har hon varit min i hela två år! Vi har tävlat på nationell nivå upp till msv B (110 cm). Med hennes förra ryttare tävlade hon msv B (110 cm) och några msv A (120 cm) med bra resultat. Är så himla glad att vi köpte just henne! Kunde inte fått en bättre ponny!♥
 
Jag tycker att både Märta och jag har utvecklats på ett bra sätt! Innan vi köpte Märta hoppade jag L:B (90 cm) på regional nivå med min förra C-ponny Zandy, som nu mera bor nere i Gränna och ägs av en tjej som är ett år yngre än mig. Dom verkar verkligen ha hittat varandra och det är jag så himla glad över! 
Jag tävlade även upp till L:B (80 cm) regionalt med min B-ponny Darmona som vi fortfarande har kvar som "lektionshäst" för dom tjejer som kommer hit och rider. 
 
Märtas och mitt mål just nu är att fortsätta hoppa några L:B (90 cm) och L:A (100 cm) och få fler placeringar osv. Vi ska troligtvis även vara med i elitlaget som går nu i vår, vilket skulle vara jätteroligt! 
Vårat mål för i år är att starta fler msv B (110 cm) och bli säkra och få fler placeringar på den höjden. 
Eftersom jag är 15 år i år så har jag ju 4 år kvar då jag får tävla ponny, så jag hoppas och tror att jag och Märta kommer att starta SM minst en gång i alla fall! Skulle vara en väldigt häftig upplevelse!
Ser verkligen fram emot att åka på tävlingar och meeting i sommar! :D
/Jennifer
 
Två bilder på mig och min gamla C-ponny Zandy
Bilder på mig och min B-ponny Darmona
 
Bilden är från när vi var uppe och provred Märta i Umeå.
Resten av bilderna är från olika tävlingar som vi var på i somras! 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Ni är så duktiga och ni fixar det lätt! :D <3

2013-01-30 @ 16:48:23
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0