Master Mind♥

Galopperade ju med Märta i skogen i förmiddags, och det gick bra! Bara det att hon var så himla pigg!! Märta är den typ av ponny som har så mycket energi och tycker att det mesta, såsom att hoppa osv är så roligt så hon vet inte vad hon ska göra! När vi galopperade idag t.ex. så var hon egentligen jättetrött men hon kan inte låta bli att köra gärnet! Jag tänkte att vi skulle galoppera lite lugnt, men det ville inte Märta! Hon tycker att det är så roligt att galoppera fort så hon kan inte låta bli! Men jag kan säga att det märktes på henne att hon egentligen var ganska trött! 
/Jennifer
 

Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

Hon är för söt Märta! :D
Ja det förstår jag verkligen då, alltid kul med nya ställen! Jag har varit där en gång på Leksands knäcke cup och på clear round en gång! Verkligen ett jätte stort ridhus de har och där cafeterian är i ridhuset har jag för mig att det är som tre våningar med olika rum! Ja eller hur, det blev ju rätt mycket åka till Mantorp när både de själva och Mjölby har haft sina tävlingar där :D<3

2013-01-05 @ 21:50:24
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0