Master Mind♥

Red Märta förut och hon var jättefin! Dock red jag inte så länge eftersom dom nyligen har haft vila, så då vill jag inte starta upp för hårt. Men i alla fall så red jag i paddocken där det äntligen går att rida nu. Fortfarande ganska mycket snö där men det är bara bra för då trampar dom ju på lite bättre automatiskt. Både skritten och traven gick bra men galoppen gick verkligen super! Hon lyssnade bra, trampade på bra och gick fint i form! Så jag är jättenöjd med henne idag! 
 
Nu har vi precis ätit lite och jag har ingen aning om vad jag ska göra! Kommer nog bli en lite halvtråkig eftermiddag och kväll eftersom jag inte har nåt att göra :S 
/Jennifer
Åh saknar sommaren!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0