Mjölby resultat!

Jennifer och Märta
L:B (90cm) A:0/A:0
Rundan kändes bra! Vi kom bra intill hindren, men det kändes lite ringrostigt eftersom det var förasta tävlingen för i år. Det blev en tredje plats så jag är jättenöjd! 
 
 
L:A (100cm) A:0 (tidshoppning)
8 fel. Den här rundan skäms jag över! Märta gjorde jättebra ifrån sig men jag, usch säger jag bara! Första hindret blev bra, andra kom vi långt ifrån på men Märta var jättesnäll och hoppade ändå!
Trean skulle jag hoppa lite snett över för att hinna svänga innanför ett hinder, men Märta förstod inte riktigt vilket hinder hon skulle hoppa för att jag var lite otydlig. Så när vi väl var framme vid hindret blev det lite konstigt så hon hoppade nästan stillastående så det rev vi. Allt blev så konstigt där så jag la en volt och sen gick resten av banan bra tycker jag! Usch jag är så besviken på mig själv!! Men är jättenöjd med Märta, för att hon hoppade även fast det blev så konstigt!
 
Jossan & Barbie
 
L:B (90cm) A:0/A:0
Årets första start! Alltså lite ovant och man känner att man inte varit ute på ett tag, lite obalans och så. Men så himla kul att komma igång igen!
0+0 fel och bästa tiden, alltså vinst! Jättekul att börja året med en gulblå rosett, kan ju inte bli bättre!
 
 
L:A (100cm) A:0
12 fel. Denna klass gick rakt åt skogen kan man säga! Fick ett stort språng på ettan och kom lite ur balans och tvåan kom ganska snabbt efter ettan så hann inte med att vända upp på den så fick lägga en volt (alltså 4 fel). Resten av banan gick inge vidare heller bara för att det börja "dåligt". Fick två pet, men som tur var inga tidsfel på grund av volten. Sista två sprången jättebra.
Men väldigt nöjd med dagen med tanke på att det var första tävlingen för året och då kan man inte räkna med fläckfria resultat! Bara kämpa på och komma igen. På tal om det blir nästa tävling Örebro den 9 feb!
 
/Jossan & Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0