Morgondagen

Mamma, pappa och Jossan ska till jobbet och skolan imorrn, men Hampus och jag är hemma, för vi har studiedag! Farmor och farfar kommer även hit på dagen, så då kommer jag passa på att rida Märta och Barbie när det är ljust! Nu i veckorna kommer det ju att vara mörkt när jag kommer hem från skolan, så jag ska verkligen passa på att rida ut i skogen på dom dagar vi är lediga nu fram tills det börjar bli ljust på eftermiddagarna igen! Om det fryser på i våran paddock nu så kommer det bli rena isgatan där inne, så jag hoppas verkligen att det kommer bli mildare så att snön där inne försvinner! 
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: charlotte

Himla snygg o stilig hon e märta:) jättefin bild!

2013-01-07 @ 00:46:54
URL: http://ristiniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0